top of page

Personvern

Personvern og GDPR - Din personvern er viktig for oss

Hos NordicBot er vi forpliktet til å beskytte ditt personvern. Denne personvernerklæringen forklarer hvordan vi samler inn, bruker, lagrer og beskytter dine personopplysninger i samsvar med EUs personvernforordning (GDPR).

Hvilke opplysninger vi samler inn Vi kan samle inn følgende typer personopplysninger:

  • Navn

  • Kontaktinformasjon (e-postadresse, telefonnummer)

  • Demografisk informasjon (alder, kjønn, bosted)

  • Brukeratferd på vår nettside (via cookies)

Hvordan vi bruker dine opplysninger Vi bruker dine personopplysninger til følgende formål:

  • For å gi deg den informasjonen og tjenestene du ber om

  • For å forbedre våre tjenester og nettsider

  • For å sende deg relevant markedsføringsinformasjon (med ditt samtykke)

  • For å overholde juridiske forpliktelser

Dine rettigheter Du har rett til:

  • Innsyn i dine personopplysninger

  • Å be om korrigering av unøyaktige eller ufullstendige opplysninger

  • Å be om sletting av dine personopplysninger

  • Å begrense behandlingen av dine personopplysninger

  • Dataportabilitet (å få dine opplysninger overført til en annen tjenesteleverandør)

  • Å protestere mot behandlingen av dine personopplysninger

  • Å trekke tilbake ditt samtykke når som helst

Deling av opplysninger med tredjeparter Vi deler ikke dine personopplysninger med tredjeparter, unntatt når det er nødvendig for å levere våre tjenester, eller når vi er lovpålagt å gjøre det.

Bruk av cookies Vi bruker cookies for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside. Du kan administrere dine cookie-innstillinger gjennom din nettleser. For mer informasjon, se vår [Cookie Policy].

Sikkerhet Vi tar dine personopplysningers sikkerhet på alvor og bruker passende tekniske og organisatoriske tiltak for å beskytte dem mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse.

Kontaktinformasjon Hvis du har spørsmål om vår personvernerklæring eller hvordan vi behandler dine personopplysninger, vennligst kontakt oss på:

NordicBot

  • E-post: erik@nordicbot.no

  • Telefon: +47 95 47 26 34

  • Adresse: Byåsveien 78, 7020 Trondheim, Norge

Endringer i personvernerklæringen Vi kan oppdatere denne personvernerklæringen fra tid til annen. Vi anbefaler derfor at du regelmessig gjennomgår denne siden for å holde deg informert om hvordan vi beskytter dine personopplysninger.

Vilkår og betingelser for NordicBot

Introduksjon
Velkommen til NordicBot. Ved å bruke våre tjenester eller besøke nettsiden vår, godtar du å overholde disse vilkårene og betingelsene. Vi anbefaler at du leser dem nøye.

Tjenester som tilbys
NordicBot tilbyr skreddersydde chatbot-tjenester for bedrifter, inkludert:

  • Oppsett og konfigurering av chatbots.

  • Ubegrenset support og opplæring de første tre månedene.

  • Løpende hosting og ukentlig vedlikehold etter de første tre månedene.

  • Justeringer og opplæring etter oppstartsperioden, tilpasset valgt pakke.

Priser og betaling

  • Oppstartsavgiften faktureres ved avtaleinngåelse.

  • Månedlige avgifter for hosting og support faktureres fra avtaledato.

  • Betaling må skje innen 7 dager etter forfallsdato; ellers kan tjenesten suspenderes.

  • Hvis trafikken til chatboten overstiger forventningene, forbeholder NordicBot seg retten til å forhandle en ekstra kostnad. Hvis enighet ikke oppnås, kan tjenesten avsluttes i samsvar med oppsigelsesbetingelsene.

Support og opplæring

  • Ubegrenset support og opplæring tilbys de første tre månedene.(bortsett fra "uten AI" pakke)

  • Etter tre måneder er support begrenset til ukentlige vedlikeholdssjekker og et forhåndsavtalt antall justeringer eller opplæringsøkter.

  • Ekstra tilpasninger kan kjøpes separat.

Oppetid og refusjonspolitikk

  • NordicBot forplikter seg til en oppetid på minst 98 %.

  • Ved nedetid over to sammenhengende dager i løpet av en måned kan kunden kreve en forholdsmessig refusjon.

  • Refusjonskrav må sendes innen 30 dager etter hendelsen.

Kundens ansvar

  • Kunden må levere korrekt og oppdatert informasjon for å sette opp og vedlikeholde chatboten.

  • Kunden skal rapportere problemer eller forespørsler om endringer innen rimelig tid.

  • Chatboten må ikke brukes til ulovlige eller etisk tvilsomme formål, inkludert behandling av sensitive data som bryter med lover og forskrifter.

GDPR-samsvar

  • Kunden plikter å følge GDPR-regelverket ved håndtering av personopplysninger samlet inn via chatboten.

  • NordicBot sørger for at tjenesten er GDPR-samsvarende ved å implementere sikre behandlings- og lagringsprosedyrer.

  • Kunden har ansvar for å informere brukerne om databehandling og innhente nødvendige samtykker.

Ansvarsbegrensning

  • NordicBot er ikke ansvarlig for indirekte tap, tilfeldige skader eller følgeskader som oppstår fra bruk av tjenestene.

  • Maksimal erstatning fra NordicBot er begrenset til beløpet kunden har betalt for de aktuelle tjenestene.

Trafikkforutsetninger og tilleggskostnader

  • Prisene er basert på et forventet nivå av trafikk.

  • Ved betydelig økt trafikk forbeholder NordicBot seg retten til å avtale en tilleggskostnad.

  • Hvis kunden ikke aksepterer tilleggskostnaden, kan tjenesten avsluttes i samsvar med oppsigelsesvilkårene.

Immaterielle rettigheter

  • Alle immaterielle rettigheter til chatbot-programvaren forblir NordicBots eiendom.

  • Kunden gis en begrenset, ikke-eksklusiv lisens til å bruke programvaren i samsvar med disse vilkårene.

Oppsigelse

  • Kunden må gi beskjed om oppsigelse før neste faktureringsperiode for å unngå ytterligere kostnader.

  • NordicBot kan si opp avtalen med én måneds varsel eller umiddelbart ved brudd på vilkårene.

Endringer i vilkår

  • NordicBot forbeholder seg retten til å endre vilkårene når som helst. Vesentlige endringer vil bli varslet på forhånd.

Konflikthåndtering

  • Disse vilkårene er underlagt norsk lov, og eventuelle tvister behandles i norske domstoler.

Ansvarsfraskrivelser

  • NordicBot garanterer ikke at chatboten vil dekke alle behov eller fungere uten avbrudd eller feil.

  • Selv om vi tilstreber nøyaktighet og pålitelighet, tar vi ikke ansvar for tap som følge av bruk av tjenestene.

Force Majeure

  • NordicBot er ikke ansvarlig for forsinkelser eller manglende oppfyllelse av forpliktelser som skyldes hendelser utenfor vår kontroll, som naturkatastrofer, krig eller tekniske feil.

Nordicbot

Optimaliser din bedrift med AI-chatbot skreddersydd for dine behov.

Løsninger
Kundeservice
Salg og markedsføring
HR og rekruttering
Tilpassede løsninger
Bedrift
Følg oss
  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
Blogg
© 2025 Nordicbot. Alle rettigheter reservert.
bottom of page